Mārketings ir svarīgākais dzinējspēks organizācijas atpazīstamības veicināšanā. Kuri ir galvenie riski kam jāpievērš uzmanība un kādas kontroles var rekomendēt iekšējais audits?
Mārketings ir svarīgākais dzinējspēks organizācijas atpazīstamības veicināšanā. Kuri ir galvenie riski kam jāpievērš uzmanība un kādas kontroles var rekomendēt iekšējais audits?
Kārlis Majevskis dalīsies pieredzē mārketinga procesu auditēšanā.
Diskusijas laikā tiks apskatīti riski un kontroles saistībā ar šādām mārketinga pamatdarbībām:
Daudz praktisku piemēru tika ņemti no grāmatas: MESSAGE, BRAND, AND DOLLAR: AUDITING MARKETING OPERATIONS
27.02.2024. , 09.04.2024. kiberdrošības kursu cikla 5. daļa pārcelta uz 28.05.2024.
Domēna vārda (piem. microsoft.com) pārvaldības audits ir svarīgs, lai nodrošinātu efektīvu un drošu organizācijas tiešsaistes identitātes pārvaldību. Tas palīdz pārbaudīt domēna reģistrācijas precizitāti, īpašumtiesību informāciju un derīguma termiņus. Veicot regulāras domēna vārdu pārbaudes, organizācijas var saglabāt kontroli pār savu digitālo klātbūtni, samazināt neatļautas domēna iegūšanas risku un uzturēt savu tiešsaistes uzticamību. Šīs mācības būs īpaši svarīgas auditoriem no organizācijām ar vairākiem domēnu vārdiem. Mācību tēmas: