Papildinātais otrais izdevums nodrošina iekšējiem auditoriem ieskaitu, kā sadarboties ar uzņēmumu, lai palīdzētu noteikt un novērst kļūdas, kuras ir saistītas ar sociālajiem medijiem.
Šajā izdevumā ir iekļauta jaunā informācija, kā arī papildināta informācija par tādām jomām kā sociālo mediju sarunu uzraudzība un noklausīšanās, organizācijas zīmola aizsardzība, efektīvas un atbilstošas sociālo mediju rīcībpolitikas izstrāde un sociālo mediju kontu darbības pārtraukšana.
Sociālo mediju auditēšanas otrais izdevums parādā to, kā atrast līdzsvaru starp sociālo mediju spēku labumu nodrošināšanu uzņēmumā, proti, jauna tirgus apgūšana, pārdošanas apjoma palielināšanu, kamēr tiek novērtēti potenciālie riski.
!!!IAI biedriem ir pieejama arī bezmaksas E-grāmata.