PAR IEPIRKUMU SISTĒMAS AUDITU

Pamatinformācija
Datums
30.03.2023
Mācību stundas (CPE) 2
Laiks
15:00 - 16:30
Vietu skaits
80 (atlikušas 18)
Izpārdots!
Rīkotājs
Valoda
Latviešu
Veids
Cena
€ 0
Vieta
Rīgas Juridiskās augstskolas telpās vai attālināti
Kalendārs
Reģistrācija līdz 27.03.2023

Atsākot iekšējo auditoru kopīgās diskusijas, aicinām uz sarunu par iepirkumu sistēmas auditu. Kopīgi dalīsimies pieredzē ar auditēšanas pieejām, izaicinājumiem un sniegto pienesumu organizācijai.

Diskusijas satura apraksts: 
Vadītāji dalīsies ar praksēs izmantotajiem  informatīvajiem un metodiskajiem materiāliem, kā arī iekšējo auditu pieredzi pārstāvētajos uzņēmumos. Kopīgi ar dalībniekiem diskutēsim par iespējām vērtēt iepirkumu procesu pēc noteiktiem kritērijiem (KPI), līdzsvara noteikšanu starp sistēmas caurskatāmību/ standartizāciju un izmaksām to realizācijai, kā arī citiem biedriem aktuāliem jautājumiem.
 
Diskusiju vadīs Institūta Izglītības komisijas locekļi – Jūlija Adamoviča, Mihails Hodjakovs un Laura Indrikova.

Diskusija noritēs klātienē ar iespēju piedalīties attālināti. Pievēršam Jūsu uzmanību, izvēlnes opcija atrodas te :
1.solis - jāspiež poga Reģisrēties;
2.solis  Izvēles opcija Biļetes veids piedāvā iespēju izvēlēties biedra biļeti (klātienē vai attālināti).
 
Klātienes dalībniekus aicinām ierasties ar līdzpaņemtu kafiju un uzkodu. Klātienē maksimāli varēs tikties 30 dalībnieki. Lūdzam piesakoties norādīt vēlamo formātu - klātiene vai attālināti. 
 
Lūdzam iesūtīt interesējošos jautājumus izglitiba@iai.lv

Uz tikšanos 30. martā Rīgas Juridiskās augstskolas telpās plkst.15:00 !

Cenas

Biedra biļete (klātienē)
0
Biedra biļete (attālināti)
0
Visas biļetes uz notikuma izvēlēto dienu ir izpārdotas!
Reģistrācija šim notikumam ir slēgta!
Atpakaļ Atgriezties augšā
SĪKDATŅU POLITIKA