Datu ētika

Pamatinformācija
Kategorija
Grāmatas
Autors
Hasselbach, G., Tranberg, P.
Gads
2016
Valoda
Angļu
Pieejamība
Lejupielāde
Veids
Fails
Birka
data, ethics, GDPR
Vairāk informācijas

Grāmata Data Ethics - The New Competitive Advantage tika publicēta 2016.gada 31.oktobrī. Tās autori ir Grijs Hasselbahs un Pernille Tranberga, un to atbalsta Internet Society (isoc.org). Grāmatā ir aplūkoti vairāk nekā 50 , galvenokārt, privāto uzņēmumu gadījumi, kuras nodarbojas ar datu ētiku dažādos līmeņos. Cieņa pret privātumu un tiesībām kontrolēt savus datus ir kļuvusi par galveno parametru, kas ļauj gūt virsroku mūsdienu biznesa pasaulē. Kompānijas, organizācijas un varasiestādes, kas uzlūko datu ētiku kā sociālu pienākumu, piešķirot tai tikpat lielu nozīmīgumu kā vides izpratnei un cieņai pret cilvēktiesībām, ir rītdienas līderi. Digitālā uzticība ir neatņemama digitālās izaugsmes un labklājības sastāvdaļa. 

Šī grāmata apvieno plāsu tendenču analīzi ar gadījuma izpēti, lai aplūkotu kompānijas, kas izmanto datu ētiku dažādos līmeņos. Autori izvirza apgalvojumu, ka pilsoņi un patērētāji vairs ne tikai satraucas par kontroles trūkumu pār saviem datiem, bet arī ir sākuši rīkoties. papildus, autori raksturo alternatīvus biznesa modeļus, tehnoloģiju sasniegumus un jauno Eiropas vispārīgo datu aizsardzības regulu - kas viss apvienojas, lai radītu arvien augošu tirgu ētiskiem datu produktiem un pakalpojumiem. 

Autoru kritiskais skatījums uz tehnoloģiju tendencēm un ētiskajām dilemmām, kas ar tām ir saistītas, noteikti ieinteresēs atbildīgus nozīmīgos spēlētājus, kas meklē labāko veidu, kā uzsākt darbu ar datu ētiku un kā to izmantot, lai attīstītu digitālu uzticību. 

Grāmatas PDF versiju jūs bez maksas varat lejupielādes no autoru lapas. 

 

Atpakaļ Atgriezties augšā
SĪKDATŅU POLITIKA