Datu un analītikas nesenā evolūcija sniedz organizācijām bezgalīgas iespējas iegūt lielāku vērtību. Lielākā daļa organizāciju apzinās, ka tām ir jāievieš darbību analītika, bet daudzām ir grūtības atrast labāko veido, kā to izdarīt. Šajā grāmatā sniegtie materiāli palīdzēs vadītājiem un lēmumu pieņēmējiem gūt nepieciešamo perspektīvu, lai attīstītu stratēģiju vai uzlabotu pastāvošos centienus pat mūsdienu mainīgajai videi, kurā nebeidzamas inovācijas un tehnoloģiskie sasniegumi rada arvien jaunus pielietojumus tehnoloģijām.
Pirmās nodaļas sniedz pārskatu par analītikas kritiskajiem elementiem, aplūko ietvaru digitālajai transformācijai un aplūko to, kā identificēt visaugstākās vērtības prioritātes. Pēdējās trīs nodaļas aplūko specifisku analītikas pielietošanu iekšējā auditā un sniedz detalizētus piemērus.
Lasītāji uzzinās:
- analītikas panākumu atslēgas;
- par datu mainīgumu un organizācijas analītikas vajadzībām;
- par prioritāšu definēšanu, novērtēšanu un noteikšanu;
- par tendenču un modeļu identificēšanu, izmantojot jauktos datus;
- kā mērīt analītikas vērtību;
- kā izmantot analītiku organizācijas risku novērtējumā.
Šī grāmata interesēs izpildvaras vadītājus, audita vadītājus un iekšējos auditorus, kuri vēlas argumentēt nepieciešamību investēt datu analītikā.